rasa bengang,bengang,bengang dan bengang

●▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●
korang perasan tak kawan yang rapat kadang-kadang boleh jadi lawan.
geram wok cerita seorang member aku ni,nak kata kan die ni baik memang lah hakikatnye die baik tapi dalam hati tak tahulah karat ke ataupun suci daripada hadas,yela kengkadang aku keluar outing dengn die
selalu belanja-belanja makn tapi die ni jenis orang pelik sesangat sangatlah eh,mcm mne nk kata??
lebih jelaslah,aku memang tak suka dengan mulut die yang selalu tak pernah tertup i mean bukan die seorang mulut ternganga,maksud aku die ni tak boleh simpan cerita atau also known as screat lah kan.
memang very danger okey,hati-hati lah klau dapat kawan macam ni,bukn tu je yg aku tk suka ade banyak lagi.
yang ini die suka sangat ambik jaga tepi kain orang,yela klu boleh apa-apa cerita semuanye die nk tahu
sedangkan cerita tu tak ade kene mengena lngsung dgn die,choi (dah lah sruh paksa cerita)
ingat die apa PRS hellooo.aku tengok pki baju kosong je kot..
moga-moga dpt lah berubah budak ni kan.. 
sangat-sangat muka tak malu dow.
first time jumpe orang macam nie :)
●▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment